ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - Aquest diumenge la Companyia Cíclicus porta acrobàcies i funambulisme sobre grans estructures de fusta al Centre Cultural Terrassa

Tanja Haupt i Leandre Mendoza són els artífexs de l’espectacle de circ contemporani Pals que narra la història d’una troupe que inicia un viatge per dipositar les cendres d’un company mort. Al llarg d’aquest camí que emprenen, els cinc artistes van creant estructures amb uns grans pals i rodes de fusta que els permeten fer acrobàcies, funambulisme i altres tècniques de circ. L’actriu i cantant Itziar Castro, la música original del compositor Nacho López i la multinstrumentista Tanja Haupt, completen aquest espectacle que és un homenatge a la mort i a la vegada una celebració del cicle de la vida. L’espectacle es podrà veure aquest diumenge, 5 de març, a les 18h, al Centre Cultural Terrassa.

Descarrega la nota de premsa