Centre Cultural - Concursos - 32è Concurs de Dibuix Escolar

32è Concurs de Dibuix Escolar

S’ha celebrat ja l’edició d’enguany del Concurs de Dibuix Escolar, i va acabar com és habitual amb l’Acte d’Entrega de Premis als guanyadors que es va celebrar el dissabte 25 de maig al Centre Cultural Terrassa

Aquests son els PREMIS del  XXXII CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR

Convocatòria

Unnim Caixa i Unnim BBVA convoquen el XXXII CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR, que forma part del programa pedagògic que ofereix l’entitat. L’objectiu del concurs és estimular la creativitat dels escolars en la faceta del dibuix, estímul que compta amb l’al·licient que els treballs premiats serveixen per il·lustrar el contingut d’un nou llibre de la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, que edita Unnim Caixa.

El Concurs anual de Dibuix Escolar ha celebrat ja 31 edicions. En tots aquests anys milers i milers d’alumnes han participat en aquesta experiència i qui sap si per a uns quants ha estat el primer estímul i punt de partida d’una dedicació molt més intensa al món del dibuix i la pintura.

A continuació podeu consultar les Bases del Concurs, descarregar els contes i el full de dibuix, així com omplir el Formulari d’Inscripció.

Bases del Concurs de Dibuix Escolar 2013
Objectius i metodologia
Els contes
Full de dibuix