Centre Cultural - Horaris i Contacte

Horaris i Contacte

Centre Cultural Terrassa

Rambla d’Ègara, 340 08221 Terrassa

Horari d’Obertura: de dilluns a dissabte de 16h a 21h i els dies festius si hi ha activitat una hora abans de la funció.

Horari de Taquilla: de dilluns a dissabte de 16h a 20h i una hora abans de la funció. Telf. 93 519 70 39 (venda d’entrades)

Horari d’Oficines:  de dilluns a dijous de 9h a 14h i de 16h a 19h. Divendres de 9 a 14h. Telf. 93 780 41 22 (informació)

Horari d’estiu: tancat al públic el 22 i 23 de juliol i del 29 de juliol al 27 d’agost

Nom (*):

Cognoms (*):

El teu correu electrònic (*)

Assumpte

El teu missatge

Les dades personals que ens faciliteu quedaran incorporades de forma confidencial en un fitxer del qual és responsable la Fundació Cultural Caixa Terrassa. En cap cas aquest fitxer se cedirà o es vendrà a altres empreses sense el vostre permís previ i explícit. De conformitat amb la llei de protecció de dades (LOPTD), Llei orgànica 15/1999 del 13 de desembre, teniu dret a accedir a aquesta informació, rectificar-la, cancel·lar-la, i en el seu cas, revocar el vostre consentiment a la referida llei i a altres normes que la desenvolupen, sense efectes retroactius, escrivint a la nostra adreça postal: Rambla d’Ègara, 340 – 08221 Terrassa