ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - Dansa Solidària arriba aquest dissabte al Centre Cultural Terrassa els beneficis dels quals es destinaran a la creació d’una sala multisensorial a Fupar

L’espectacle presenta les actuacions dels alumnes dels conservatoris professional i superior de dansa en els tres estils que s’imparteixen a l’Institut del Teatre: clàssic, contemporani i espanyol. Marina Escoda, membre de l’equip de producció de Dansa Solidària, ha destacat l’actuacó de la jove companyia de l’Institut, IT Dansa, que tancarà el programa interpretant la coreografia Minus 16, ‘una coreografia del prestigiós coreògraf Ohad Naharin molt amena i que captiva a tots els públics’ ha matisat. La part tècnica de les funcions compta amb la col·laboració de l’escola de tècnics de l’Institut del Teatre, ESTAE, ubicada a Terrassa.

Descarrega la nota de premsa