ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - El Ballet de Catalunya, companyia resident al Centre Cultural Terrassa, estrena el seu primer espectacle el proper 19 de novembre

A les portes de presentar la 35a Temporada BBVA de Dansa, el Centre Cultural Terrassa presenta el Ballet de Catalunya i esdevé la seu estable de la nova companyia. Identificat com el teatre amb la programació més àmplia dedicada a la dansa, porta 34 anys programant i realitzant temporades. Ha acollit a 170 companyies de més de 30 països diferents, ha presentat més de 330 funcions i una cinquantena d’estrenes mundials.

Amb aquests xifres el Centre Cultural Terrassa se situa com un referent pels amants de la dansa i gràcies a aquest constant creixement, avui afronta el repte d’acollir la Residència de la primera companyia de Dansa Clàssica reforçant així la seva projecció en el sector.

Descarrega la nota de premsa