ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - El Centre Cultural Terrassa mostra la tercera sèrie de Romà Vallès: Geometria i Informalisme, una síntesi dels antagonismes entre el món informal i l’abstracció geomètrica.

La inauguració tindrà lloc aquest dimecres, 15 de juny, a les 18’30h, i coincideix amb el primer any de la mort de l’artista, referent de l’informalisme català.

Conxita Oliver, membre de l’Associació Internacional de Crítics d’Art, és la comissària d’aquesta mostra que recull una vintena d’obres pintades entre el 1968 i 1969 en què Vallès busca un nou ordre constructiu; els esclats fluctuants de les dues primeres sèries, Cosmogonies i Collage, queden subjugats al criteri geomètric.

L’exposició es podrà visitar fins al 26 de novembre a l’Espai Romà Vallès, una sala permanent on s’exhibeix gradualment el llegat de més de 680 peces i documentació que el mateix artista va cedir a la Fundació Antiga Caixa de Terrassa.

Descarrega la nota de premsa