Centre Cultural - Programación - Jonathan Santiago

Precio:30-35€

Jonathan Santiago

De tu mano

Ràdio TeleTaxi et presenta en concert a Jonathan Santiago, la gran veu actual de la cobla. Després de guanyar el 2012 el concurs “Se llama Copla”, Jonathan no ha deixat de sorprendre’ns amb la seva gran veu.

Ara, Jonathan ens presenta les cançons del seu nou disc. Un disc compost per Miguel Moyares, d’Ecos del Rocío, on Jonathan fa mostra que, actualment, és la millor veu masculina de la cobla.

Jonathan ja va triomfar l’any passat en aquest mateix escenari quan acompanyava al grup de teatre de Justo Molinero, Els Descastaos. Va posar al teatre en peu amb un públic molt emocionat en comprovar la proximitat i el portent en cantar “Les campanes de Linares”, cobla que, sens dubte, no faltarà en aquest concert.