CAT On som?

Precio:20€

Terrassa amb Lluís Puig

Música i Literatura per la Llibertat

(concert dedicat a LLUIS PUIG, gran amic i company de feina durant molts anys. Tot el nostre afecte i tot el nostre suport pels moments difícils que està vivint.)

La recaptació anirà a l’associació de famílies dels exiliats a Brussel·les i els presos polítics (Associació Catalana de Drets Civils.- ACDC).

Les entrades s’han exhaurit.

Per aquesta raó s’ha habilitat la la sala d’actes del Centre Cultural on podrà seguir-se el concert per pantalla televisiva. Per assistir-hi, cal trucar al telèfon 678637484 o al mateix Centre Cultural Terrassa per fer la reserva en una llista que s’ha creat per a l’ocasió. Caldrà deixar un nom i un email de contacte.

Es posarà una taquilla inversa, en la que els organitzadors demanem (un mínim de 5€.) la voluntat.

‘Sempre en la fosca, hi ha una cosa clara que ens crida’

Màrius Serra

El concert Terrassa amb Lluís Puig no és, pròpiament, un concert. Més aviat ens atreviríem a dir que és una experiència de naturalesa calidoscòpica on conflueixen diferents àmbits i disciplines relacionats, d’una o altra forma, amb la figura del Conseller a l’exili Lluís Puig Gordi. Dins d’aquest univers hi trobem tres elements diferenciats:

ELEMENT MUSICAL. Hi trobem des d’artistes i projectes relacionats amb el projecte artístic i empresarial de Lluís Puig (Anton Abad, Miquel Gil, Lídia Pujol, Orquestra Àrab de Barcelona, Brossa Quartet de Corda, Toni Xuclà, Eduard Iniesta, Manel Camp entre altres) junt a d’altres com ara l’Orquestra de Cambra Terrassa 48, el tenor Jordi Cortada, Gemma Humet…

ELEMENT LITERARI. Amb la presència d’importants escriptors i poetes del panorama literari català (Miquel de Palol, Jaume Cabré, Feliu Formosa)

CONCEPTE ARTÍSTIC. Creació d’un espectacle que, sota la coordinació artística de Lali Pujol, Josep Roig i Oriol Pérez i Treviño, no només ha creat una arquitectura amb els elements musicals i literaris esmentats hi ha implementat una presència de fotògrafs terrassencs, dirigits per Jordi Chueca, i la interpretació d’alguns dels Cants per la llibertat presa del compositor Bernat Vivancos, interpretat per la clarinetista Teresa Noguerón.

L’acte és coorganitzat per VESC i TEMPS RECORD i té el suport de l’ANC-Vallès Occidental, ANC-Terrassa, Òmnium Cultural i els Amics de les Arts de Terrassa.

Les localitats tenen un preu de 20 euros i poden adquirir-se a les taquilles del Centre Cultural i a través de la web www.fundacioct.cat . La recaptació anirà a les Caixes de Solidaritat per als presos i exiliats polítics

Fes un donatiu!