ESP On som?

Andrea Allen

Serie dels territoris

On habitem?

El territori amb els seus límits que es retallen i s’entremesclen. Límits nítids i precisos que de vegades es dilueixen, es fan confusos i es modifiquen. Imatges inexistents que es presenten tan contundents que volen ser reals. Al·lusions de naturalesa i éssers que l’habiten. Oposats rotunds entre llum i foscor, quietud i moviment, silenci i estrèpit.

Fronteres socials, accidents geogràfics, límits religiosos.

Ampli espectre de divisions que canvien en un temps veloç i desesperat, deixa zones borroses. Ampli espectre de divisions determinants que es repeteixen incansables.

Fronteres que es dilueixen, confonen i modifiquen. Tot relatiu.

En la visió llunyana es veu la unitat d’un ordre natural. En apropar es fragmenten espais, silencis, intimitats, desacords. Tot en convivència.

Quan el que és acceptat i estipulat deixa de ser-ho, llavors ens endinsem en les múltiples fronteres; irregulars i indefinides.

Aquest territori pren i es nodreix d’altres. Envaeix, es barreja i es transforma, sempre en el constant encreuament d’oposats i afins.

Només quan tot es trosseja, els oposats es barregen i les fronteres es desintegren.

Andrea Allen