ESP On som?

Centre Cultural - Exposicions - FASHION PORTRAIT by Francesc Íñiguez

FASHION PORTRAIT by Francesc Íñiguez

Francesc Íñiguez ( Terrassa 1959 ) , és un fotògraf apassionat per la fotografia de retrat i de moda, habitual de la pasarel.la 080 Barcelona Fashion i que col-labora amb entitats com l’Institut Català de la Moda. En l’actualitat és president del Fotoclub Terrassa, forma part del comitè editorial de l’Agrupació Fotogràfica de Catalunya i membre de la Federació Catalana de Fotografia, els seus treballs de moda han sigut publicats en revistes internacionals com PHOTO, també ha fet exposicions fotogràfiques de moda al Centre Cultural Terrassa i al CCCB de Barcelona entre d’altres.

L’exposició FASHION PORTRAIT organitzada pel FOTOCLUB TERRASSA és un recull de fotografies en blanc i negre de personatges “celebrities”, realitzats la major part en les passarel.les . L’autor inclou en cada fotografia una breu biografia de cada personatge i la seva relació amb el món de la moda, així podem veure retrats de Jon Kortajarena, Jade Jagger, Andrés Velencoso, Astrid Bergès-Frisbey, Quim Gutierrez, Leticia Dolera, Tony Ward, Álvaro Cervantes, Rossy de Palma, Rafael Amargo, Kristina Pimenova, Juan Betancourt, Rocío Crusset, Daniela Braga o Amber Le Bon entre d’altres.

Les fotografies han sigut impreses pel laboratori fotogràfic IMATGE CM.

La inauguració serà dilluns dia 19 de juny a les 19,30 hores.