Centre Cultural - Exposicions - Juan Carlos Estudillo

Juan Carlos Estudillo

Tres dibuixos

inauguració dimecres 31 d’octubre a les 19h

En època de xarxes socials, de metrallament constant d’imatges, necessitem artistes que ens frenin, que ens mostrin un camí per aprendre a mirar a poc a poc. Joan Carlos Estudillo, amb els seus dibuixos minusciosos, ens apaivaga. Si més no en un primer moment. Selecciona acuradament papers i retoladors de tinta xina. Treballa en llargues jornades, amb meticulositat de monjo benedictí. Són dibuixos que cal degustar com un licor destil·lat, en breus glops, deixant-nos omplir pel buit, per la carnalitat encara no malmesa, per l’anunci de la mort imminent.

Lluís Alabern

Juan Carlos Estudillo (Barcelona, 1974)

Llicenciat en Història i màster en Gestio Cultural. Terrassenc d’adopció, ha estudiat processos de creació i gravat a l’Escola d’Art de Terrassa.

Inquiet i apassionat, ha trobat en el dibuix i el gravat les disciplines de treball més adients als seus interessos artístics. L’experimentació és un eix fonamental de la esva obra, així com la matèria i el seu rastre: un treball de sedimentació a partir de la memòria i el significat d’objectes i matèries.

Artista presentat per:

Logotip Tigomigo horitzontal