Centre Cultural - Exposicions - L’hora blava

L’hora blava

Jordi Chamagué

L’HORA BLAVA és una exposició fruit de l’acumulació d’imatges en l’hora blava des de que l’autor s’inicià a la fotografia digital. L’hora blava és un moment de llum ideal, doncs la llum artificial no contrasta amb la llum de l’ambient i obtenim resultats òptims. Hi ha doncs imatges preses amb màquines compactes, telèfon mòbil, reflex i fins i tot amb màquines sense mirall. Tot i que la més antiga és del 2004, n’hi ha recents de les vacances d’aquest any 2019 que encara hi som.

Com a fotògraf de viatges i natura, el terrassenc i soci del Fotoclub Terrassa i del Centre Excursionista de Terrassa, Jordi Chamagué i Sans recull en l’exposició, paisatges i ciutats d’arreu del mon en les seves 32 làmines, alguna de les quals li ha donat algun premi com en el darrer FOTO ÈGARA 2019 o el no tan llunyà #millorfototerrassa2017 d’instagram organitzat per @terrassaturisme.

L’autor també és membre de la Federació Catalana de Fotografia, Societat Catalana de Fotògrafs de Natura, Confederación Española de Fotografía i Asociación Española de Fotógrafos de Naturaleza. També pertany al grup XAFA’T, la Xarxa Fotogràfica de Terrassa on al primer any de la seva formació va arribar a donar inclús una conferència.

INAGURACIÓ: Dilluns, 7 d’OCTUBRE a les 19,30 hores