ESP On som?

Centre Cultural - Exposicions - Narcís Serrat

Narcís Serrat

Textures

El polifacètic artista terrassenc presenta per primera vegada en una exposició individual les seves creacions: pintura, composicions amb cal·ligrafia i poesia visual. La mostra obra i s’inaugura aquest dijous, a les 19h.

Textures és un recorregut per diferents materials i l’empremta que deixen sobre la tela. Serrat treballa el llenguatge plàstic fent ús d’objectes combinats amb materials extrets directament de la natura i usa pigments naturals per fer les seves creacions. En aquesta mostra podem veure també un dels seus trets més característics de la seva obra: les composicions amb cal·ligrafies.

Inauguració, dijous 6 d’abril, a les 19h

Narcís Serrat es va llicenciar en Filosofia i Lletres i va explotar la seva vessant artística estudiant anys més tard Disseny Gràfic a l’Escola Massana de Barcelona. Des de l’any 1973 és soci dels Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa i ha realitzat diverses exposicions col·lectives en aquest espai. En la seva faceta com a muntanyenc destaca per haver participat en diverses ascensos de més de 7.000 metres d’alçada, en travesses de llargues distàncies en bicicleta i actualment per ser un dels impulsors dels diversos cicles de sortides a la natura que organitza amb el Centre Excursionista de Terrassa i Gent Gran de Matadepera.

Les textures són com una escletxa per on podem percebre físicament el món abstracte i divers de les nostres sensacions i fins i tot, potser, transportar-nos en una espiral sense fi cap al centre de la pròpia sensibilitat.

Textures que ens transmeten sensacions visuals… L’albada, única i serena ens mostra com es despulla lentament.

Textures inabastables que ens transmeten sensacions acústiques… La xerrameca dels ocells que es desitgen Bon Dia mentre badallen omplint-se de tots els colors del matí.

Textures que ens transmeten sensacions aromàtiques…L’aroma del cafè acabat de fer que impregna l’aire de l’estança, on contemplo i gaudeixo.

Textures gustatives… intens, amarg.

Podem percebre la textura de la soledat, de la por, de la tristesa, del dolor…També de l’amor i de l’alegria, de l’amistat, de la vida… De l’abraçada… pell a pell. La textura més sublim…

Jo no busco res, tan sols imagino textures…

Narcís Serrat i Comerma

Artista presentat per: