Centre Cultural - Exposicions - Nicasio Torres

Nicasio Torres

Mirades

Mirades fa referència a la comunicació no verbal, de la relació que el cos constitueix amb ell mateix i amb els altres. El dibuix entès com a mirada, on el cos es projecta en la superfície del paper per convertir-se en llenguatge. Un llenguatge compost per línies i taques fruit d’un acte premeditat i un altre casual. Des de múltiples referències com la memòria de la infància, o referències socioculturals com la Moda, és a través del dibuix que es conforma la mirada d’aquesta exposició.

Nicasio Torres (Las Palmas 1975) Llicenciat en Belles arts per la Universitat de Barcelona. Ha realitzat diverses exposicions individuals i col·lectives com: THIS CHARMING MAN (Laplace, Barcelona 2014), un projecte que gira entorn de la figura masculina. Una masculinitat despullada, sensual, desconcertant i fràgil que a través d’aiguades de tinta xinesa. També FRÀGIL (Krstore, Barcelona 2015) parteix de l’imaginari masculí de la cultura visual per oferir-nos la seva mirada particular de la bellesa masculina.

Artista presentat per:

Logotip Tigomigo horitzontal