Centre Cultural - Exposicions - Silencis

Silencis

Cristina Capellades

La fotògrafa Cristina Capellades ens presenta un recull de fotografies i autorretrats en blanc i negre inspirades en moments d’intimitat, desde una mirada introspectiva, en ocasions mostra el cos nu però sempre desde la delicadesa i discreció que envolten les imatges.

Soledat, quietud, calma, silenci,  com si la imatge fos tan sols un pensament, un record o un somni.

Inauguracio dissabte dia 9 de novembre a les 19,30 hores

Biografia professional
Nascuda a Barcelona al 1970.
La fotografia sempre ha estat part de la seva vida però no és fins fa 12 anys que decideix dedicar-se professionalment. L’any 2010 coneix al fotògraf Rafael Roa a qui considera el seu mestre i
company i amb qui va treballar molts anys.
Fotògrafa col.laboradora Premis Terenci Moix 2012.
Fotògrafa oficial dels Premis Terenci Moix 2013.
Fotògrafa oficial de Foment  a  l’entrega de les Medalles d’honor i Premis Ferrer i Salat amb el Rei Felip de Borbó al 2014.
Fotògrafa en diferents actes oficials, culturals, polítics i empresarials.
Fa anys que fa tallers de il.luminació i retrat , retrat editorial i nu artístic a diferents llocs com Barcelona, Berga, Andorra, Vic, Terrassa, Vilanova i la Geltrú, etc…

Exposa la seva sèrie d’autoretrats “autorretrats de l’ànima” al Centre Cultural de Terrassa l’any 2018.

Pel que fa al seu treball personal, sempre hi ha implícita una mirada plenament introspectiva, tot i que per ella tota la fotografia sigui quina sigui la seva finalitat no te a veure només en la imatge sinó en tot el que envolta aquell instant, les sensacions, els pensaments, en definitiva una imatge sempre és una emoció.