Centre Cultural - Exposicions - Tardor al Montseny

Tardor al Montseny

Inauguració dilluns 24 de setembre a les 19,30 hores

Fotografies de Francisco Espejo Sanchez

Aquesta exposició fotogràfica, organitzada pel Fotoclub Terrassa, és la particular visió de l’autor per captar amb l’ull de la càmera la tardor al Montseny, una natura plena de pinzellades de color: groc, marró, taronja, verd, vermell…colors que il·luminen tot el paisatge.

L’autor vol dedicar aquesta exposició a la memòria de la María José, la seva fidel companya de tota una vida, que va saber aguantar amb paciència les seves sortides fotogràfiques amb els amics, i quan viatjaven junts, les múltiples parades per fotografiar tot allò que el cridava l’atenció.

Francisco Espejo, és un bon fotògraf amateur amb una gran trajectòria fotogràfica, és membre del grup Els Cinc Fotogats, membre de la Federació Catalana de Fotografia (no2843/37) i soci del Fotoclub Terrassa. Aquesta és la seva primera exposició en solitari, tenint en compte que ja ha participat amb moltes exposicions col·lectives.

Els Cinc Fotogats, és un grup de cinc amics que els uneix la seva passió per la fotografia i amb una gran vocació per participar en els concursos de fotografia de tot arreu, pertanyen a l’antiga escola de la fotografia analògica però que actualment s’han adaptat a la fotografia digital. Són Antoni Planas, Antoni Boixadós, José Pérez Osorio, Alonso Espejo i Francisco Espejo.