ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - La ​​faceta​​ pictòrica ​​de ​​l’arquitecte​​ Gabi ​​Mora​​ en ​​una ​​exposició ​​a ​​l’Espai ​​La Galeria ​​del​​ Centre ​​Cultural​​ Terrassa

Gabi Mora (Barcelona, 1941) ens mostra la seva vessant com a pintor amb una quinzena d’obres on utilitza tècniques de collage sobre cartró i tela, i acrílic sobre tela i fusta. Un recull que homenatja en molts casos als grans pintors dels segles XIX i XX. El reconegut arquitecte, que té diverses obres a Terrassa, ha estat presentat per l’Associació d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals on va exposar el 2003. La seva obra també s’ha pogut veure a Barcelona, Girona i Cadaqués. L’exposició s’inaugura el dimecres 13 de setembre a les 19h i es podrà visitar fins l’1 d’octubre.

Descarrega la nota de premsa