ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - La 34a Temporada BBVA de Dansa al Centre Cultural Terrassa portarà al llarg de l’any nou funcions i tancarà el cicle amb una gala d’Estrelles de l’Òpera de París

L’equipament terrassenc portarà cada mes una dansa que en el seu conjunt conformen una temporada variada d’estils diferents: clàssic, neoclàssic, contemporani i flamenc. El tret de sortida el donarà la companyia de Víctor Ullate, un ballet que ha visitatsovint al fidel públic de Terrassa i que presentarà una nova versió de l’Amor Brujo (25 de febrer). L’estrella del Bolxoi de Moscou, Ivan Vasiliev, protagonitzarà una gala acompanyat de grans figures del ballet rus(11 de març) i la talentuosa parella Blanca Li i Maria Alexandrova presentaran la creació francesa Deésses et démones (22 d’abril). Per cloure la primera part de la temporada el Centre Cultural Terrassa portarà la creació contemporània de Les quatre estacions de la mà de la companyia italiana Spellbound Contemporary Ballet (20 de maig).

Descarrega la nota de premsa