ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - La Fundació Antiga Caixa de Terrassa signa un conveni amb l’escola Crespinell per adaptar les exposicions a les persones amb discapacitat intel·lectual

A partir d’ara, les visites guiades a les exposicions del Centre Cultural Terrassa, organitzades per Cima Projectes, comptaran amb material adaptat per a les escoles i col·lectius amb necessitats especials. Aquest programa pedagògic, anomenat Exploradors de l’Art, es du a terme des de fa 11 anys al Centre Cultural Terrassa i es calcula que ha apropat l’art a més de 50.000 alumnes d’escoles de Terrassa i de la comarca, dels quals 315 alumnes formaven part d’escoles especials.

Descarrega la nota de premsa