ESP On som?

Centre Cultural - Sala de premsa - La primera conferència del cicle 90 minuts per viure supera totes les expectatives i omple l’aforament de l’aula magna del Centre Cultural Terrassa

140 persones han assistit a la primera sessió d’aquest cicle inspirat en la persona. El president de la Fundació Antiga Caixa de Terrassa, Ignasi Cusidó, ha presentat el cicle que tindrà lloc el segon dilluns de cada mes al Centre Cultural Terrassa. Cusidó ha explicat que la Fundació vol recuperar l’esperit de les conferències que s’havia celebrat anteriorment a Caixa de Terrassa però ‘donat els moments tant complexes que ens han tocat viure, era oportú dedicar aquest nou cicle a les persones’, ha conclòs.

Descarrega la nota de premsa