Centre Cultural - Pedagògics - Pedagogia de l’Espectacle

Pedagogia de l'Espectacle

El Centre Cultural i el BBVA, amb la col·laboració i suport de la Fundació Torre del Palau, us ofereixen espectacles d'alta qualitat tècnica i escenogràfica dirigits als nens i nenes, i nois i noies en edat escolar.

La finalitat d’aquest programa és donar suport al desenvolupament dels currículums dels centres educatius en cada cicle escolar, amb espectacles que portin valor afegit en el progrés de les seves competències.

Es posa especial èmfasi en les actituds i els valors, tant personals com socials, i en despertar el gust i la sensibilitat vers les arts escèniques.

Informació i reserves:
Telèfon.: 937899085
Correu electrònic: inscripcionspde@torredelpalau.org

PROPERA ACTIVITAT

Destinataris

• Alumnes de cicle mitjà de primària.
  • Alumnes de cicle superior de primària.
  • Alumnes d'ESO.
  • Alumnes d’educació especial.

Preu: 2,70€ per alumne

Dilluns 9 de desembre a les 9,45 i a les 11h
DO NOT DISTURB

Vaivén Circo neix l’any 2008 quan Raquel Pretel Ferrándiz i Miguel Moreno (Bolo) coincideixen en la companyia catalana Els Comediants, on ella treballava de Ballarina i el d’Artista Circense. Va sorgir el seu primer treball “La Felicitat en un dos per dos” al maig del 2008, que fins ara ha estat representat en més de 100 ocasions.

L’any 2009 s’incorporen dos acròbates a la formació, Chema Martín i Emilio López Arquillo, i es comença a treballar en el segon muntatge de la companyia “Cayuco”, comptant a més amb Iván Monje, compositor i músic en l’espectacle, i Marta Sitjà ajudant en la direcció, clown i també intèrpret de música en directe en l’espectacle.

“Do not disturb” (no molestar), estrenat al desembre de 2011 és el darrer espectacle. En un ambient industrial, quatre individus manipulen i intenten donar sentit a les peces que els han estat assignades. Les combinen i deconstrueixen canviant la seva forma i funció transformant-les en els seus propis somnis.