Centre Cultural - Petit Terrassa, mitjà col·laborador del Centre Cultural Terrassa

Petit Terrassa, mitjà col·laborador del Centre Cultural Terrassa

PetitTerrassa

El portal web adreçat a famílies www.petitterrassa.cat i el Centre Cultural Terrassa uneixen esforços per difondre la programació de l’equipament terrassenc adreçada al públic infantil i familiar.

El Centre Cultural Terrassa, amb més de 30 anys d’història, ofereix programació familiar com la tradicional dansa ‘El Trencanous’, exposicions i concerts. Des de fa 5 anys ha establert una temporada estable de circ amb espectacles i companyies d’èxit consolidat.

El toc d’inici de la 5a Temporada BBVA de Circ el donarà el Co·lectiu Tierra el 14 de febrer portant el seu primer espectacle F.I.R.A, una producció estrenada amb èxit al 19è Circ d’Hivern de l’Ateneu Popular 9 Barris de Barcelona i dirigida per Jordi Aspa.

Al llarg de les quatre temporades anteriors han passat per l’equipament terrassenc més de 40 companyies nacionals i internacionals (Bèlgica, França, Argentina i Portugal) que han aplegat a 23.700 espectadors en 72 funcions. En la darrera 4a Temporada BBVA de Circ 2015 van passar per l’equipament 4.921 espectadors.

El Petit Terrassa és un mitjà de comunicació online dedicat a famílies amb fills de 0 a 12 anys. A www.petitterrassa.cat trobareu l’agenda infantil i familiar més completa de Terrassa, un informatiu digital (El Drac), butlletins setmanals i ofertes, entre altres serveis com el Club Petit Terrassa, del qual formen part ja centenars de famílies de la ciutat i poblacions del voltant. A més a més, al Petit Terrassa trobareu informació de tallers, descomptes i sortejos per gaudir del Centre Cultural en família.

Aquesta plataforma, en funcionament des del maig del 2015, s’està convertint en el mitjà de referència de bona part dels pares i mares dels més de 30.000 nens i nenes d’entre 0 i 12 anys que viuen a Terrassa. També podeu seguir el Petit Terrassa als seus perfils de Facebook, Twitter i Instagram.