ESP On som?

Centre Cultural - Sin categoría - Premi de Dansa Institut del Teatre

Premi de Dansa Institut del Teatre

L’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona convoca el Premi de Dansa 2016 amb l’objectiu de potenciar el treball dels joves creadors i intèrprets, oferint-los un ajut a la producció i a l’exhibició per tal de donar-los a conèixer i facilitar així la seva inserció laboral.

Les coreografies finalistes es presentaran en una gala al Mercat de les Flors el dissabte 10 de desembrei després de la gala un jurat proclamarà la coreografia guanyadora del Premi de Dansa de l’Institut del Teatre 2016. La coreografia guardonada rebrà la dotació econòmica i ajut per desenvolupar la proposta en una producció d’un mínim de 50 minuts, que s’estrenarà al Festival de Barcelona Grec 2017.

Paral·lelament el SAT Espai Dansat seleccionarà entre els quatre finalistes dues coreografies per a ser representades al seu teatre que rebran un ajut per desenvolupar l’espectacle de 15 a 25 minuts.

El Premi de Dansa de l’Institut del Teatre està organitzat amb la col·laboració del Grec 2017 Festival Barcelona, Mercat de les Flors, Fundació SGAE, Centre Cultural Terrassa, Graner, Teatre Auditori de Sant Cugat, SAT Espai Dansat, La Caldera de Les Corts i l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya APdC.

Més informació: http://www.institutdelteatre.cat/ca/pl396/graduats/serveis-per-a-graduats/id32/premi-de-dansa-de-l-institut-del-teatre.htm