Centre Cultural - Presentació

Presentació

Inaugurat l’any 1980, el Centre Cultural Terrassa és un equipament que ofereix una àmplia activitat cultural destinada a tots els públics.

L’equipament té diversos auditoris, sales d’exposicions, aules educatives i espais destinats a tota mena de produccions culturals. També disposa d’un edifici administratiu on s’ubiquen seus d’entitats culturals, despatxos i sales de reunions.

Cada temporada es realitza una programació pròpia estable d’arts plàstiques i una d”arts escèniques,  on destaquen especialment la dansa i el circ. A més es programen concerts en directe, música clàssica i s’ofereixen activitats pedagògiques relacionades amb les exposicions i amb les línies d’arts escèniques més destacades.

També dóna cabuda a moltes altres iniciatives organitzades per tercers, com conferències, congressos, exposicions, festivals, simpòsiums i es col·labora amb entitats culturals i solidàries per què puguin dur a terme les seves activitats.

El Centre Cultural vol continuar sent un referent en el camp de les arts i la cultura, amb l’objectiu d’oferir una programació de qualitat i amb varietat artística que doni resposta a les diferents sensibilitats i públics. Alhora, pretén contribuir a la configuració de l’oferta cultural de Catalunya.