Sala de premsa

Dr.JEKYLL & Mr.HYDE

Basat en el clàssic literari L’estrany cas del Dr.Jekyll i Mr.Hyde, la companyia Theatre Properties presenta una gran producció d’estètica gòtica que tracta les perculiaritats de l’èsser humà, un dualisme personificat pels dos protagonistes de la novela, el Dr.Jekyll i el seu malvat alter ego, el mr.Hyde.

L’espectador es trobarà immers en un ambient molt realista i nostàlgic gràcies a l’excel·lent escenografia, el disseny d’il·luminació, i més de 150 dissenys de vestuaris i patrons de l’època creant una atmosfera victoriana del Londres més apassionant i tenebrós del segle XIX.

Un clàssic de la novel·la d’intriga portada amb gran encert als escenaris

Dumbo, el musical

Mundialment conegut per la pel·lícula de Disney, el musical està inspirat en el conte escrit per Helen Aberson el 1939. Un relat original que aconsegueix emocionar gràcies a la història de l’elefant que és ridiculitzat per les seves orelles enormes.

Quan arriba al circ, tothom s’enriu de Dumbo per les seves orelles però ben aviat descobrirà que gràcies a elles té el poder de volar. D’aquesta manera emprendrà una gran aventura per buscar la seva mare que ha estat engabiada i venuda a un altre circ.

Dumbo descobrirà que la seva diferència és la seva major virtut

Hija de la luna

L’homenatge a Mecano

Han passat 27 anys de l’última gira de Mecano amb Aidalai Tour, i dues generacions després, la seva música segueix present entre el gran públic.

Per commemorar el 25è aniversari, va néixer Hija de la luna, un projecte homenatge a un dels grups més importants del pop espanyol. En tres anys ja han fet més de 250 concerts per Espanya i Llatinoamèrica i s’ha convertit en un espectacle de referència en l’escena musical.

Un homenatge fidel als grans èxits de Mecano

Toni Moog

Fortnique

Toni Moog ho té clar: les aplicacions de ligoteo estan sobrevalorades. Ho diu tot un expert en l’art de lligar; un visionari que ja s’ha donat de baixa de Lovoo, Tinder, 3nder i Tindog perquè ha descobert nous mètodes més eficaços que està disposat a compartir amb els seus adeptes.

El gurú del riure revela el seu secret i ens ensenya a ser feliços amb molt sexe, i passant de coachings de la felicitat i altres venedors de motos.

públic adult

14€ entrada anticipada

16€ dia de la funció

Coitus, la comedia

Amb Angela Monge i Roger Pera

Una comèdia divertidíssima que tracta sobre les relacions de parelles i les seves situacions quotidianes. Enamorar-se, el sexe, casar-se, la rutina, la maternitat, la llar, la família i … en defi nitiva tot allò que ens uneix… o no!

Del director Oscar Contreras de Orgasmos, la comedia.

Grans dosis d’ironia, sarcasme, cinisme, amor i molt d’humor

16€ anticipada

18€ día de la función

Lluís Gavaldà amb Joan-Pau Chaves

Els Pets a la carta

El carismàtic cantant d’Els Pets, acompanyat pel músic santcugatenc Joan-Pau Chaves, ofereix un concert únic en format acústic i íntim on el públic serà el protagonista.
Un espectacle fet a mida perquè els assistents triïn des de la butaca el repertori que volen sentir. A més a més, Gavaldà explicarà secrets i anècdotes de cada tema.

Living the Requiem

Projecte d’arts escèniques performatives inspirat en l’obra coral del compositor nordamericà Dan Forrest (Requiem for the Living,
2013) que busca provocar un moviment interior per cercar una resposta.

L’obra de Forrest està composada sobre un text litúrgic, una missa de difunts però amb una característica molt especial que es desmarca de les misses de rèquiem tradicionals: és un rèquiem per la vida i no per la mort. Forrest proposa una narrativa pròpia apropant l’obra a un àmbit més terrenal i qüestionant aquests dos conceptes.

La creació Living the Requiem aglutina nombroses disciplines artístiques sobre l’escenari: música coral, música instrumental, dramatúrgia, dansa, cinema, pintura, òpera, sarsuela, poesia, patinatge artístic…com a eines per facilitar la recerca interior segons la sensibilitat de cada espectador.

Una idea original de Daniel Mendikoa, amb text original interpretat per Enric López, amb coreografia de Maria Rovira i patrocinat per l’associació sense ànim de lucre La Causa (Causa Nostrae Laetitiae).

Manel Fuentes Acoustic Trio

Tribut a Bruce Springsteen

Cançons de Bruce Springsteen i d’altres artistes que l’han inspirat, per omplir una vetllada plena de cançons d’esperança i somnis; d’amor i resistència.

Un homenatge del més gran intèrpret dels temes de The Boss: Manel Fuentes, en format íntim i acústic de trio.

El Cor Canta

Poesia Catalana

Compromès amb la cultura catalana, el cor presenta tres obres de compositors del nostre país: una fi gura consagrada: Albert Guinovart, una emergent, Gerard López i un jove estudiant de l’ESMUC, Àngel Pérez.

Programa

Visions i Cants d’Àngel Pérez. Basada en els poemes La nostra bandera, Cant de novembre, L’ànima de les flors i Cant dels joves del llibre Visions i Cants de Joan Maragall (1860- 1911).

Camí de sol de Gerard López. Basada en els poemes Les Formigues i Ara no es fa, però jo encara ho faria de Joan Salvat-Papasseit (1894-1924).

Gloria d’Albert Guinovart. Encarregada per El Cor Canta, amb Elisenda Carrasco i Eva Martinez a la direcció d’El Cor Canta i l’Orquestra de cambra Terrassa 48

El pare de la núvia

Teatre de Festa Major

El tàndem Joel Joan i Hèctor Claramunt porten una comèdia feta a mida per a Joan Pera que interpreta a un empresari d’èxit emocionat organitzant un casament amb tota mena de luxes per a la seva hereva i el que sembla el gendre perfecte, fins que descobreix que aquest també pot ser fill seu.

Dos veterans més de l’escena catalana, Maife Gil i Pep Sais, juntament amb Anna Carreño, Oriol Casals, Marc Rius i Sergi Vallés completen el repartiment d’una comèdia hilarant dirigida per Joel Joan.