Sala de premsa

Alberto Demomento

Los bailes de mi vida

En aquesta ocasió el còmic i monologuista Alberto Demomento ens presentarà un nou espectacle on repassarà, amb el seu humor surrealista i brètol, els balls que han marcat la seva vida i la de molts, i ho farà com sempre; sense embuts, sense vergonya i amb molt poc de seny.

Peter Pan

Basat en el llibre de James Matthew Barrie, Peter Pan arriba a Terrassa en un format musical convertit en un brillant món de fantasia, ple de color i emoció i amb divertides cançons per tota la família.

Una oportunitat per deixar anar el teu nen interior i compartir la història amb els petits de casa, una nova generació de fans que quedaran encantats per la màgia de Peter i els seus amics.

Una bonica història de fades, pirates i nens perduts que t’emocionarà

Sinopsi

Peter és un nen orfe que somia amb tornar a veure a la seva mare. Un dia un grup de pirates segresten a diversos nens per portar-los a treballar al País de Mai Més, però Peter aviat descobrirà que les coses passen per alguna cosa, i el seu destí és allà, a l’illa de Neverland.

Escolania de Montserrat

Concert a benefici de Prodis

L’Escolania de Montserrat, formada per una cinquantena de nois de nou a catorze anys,  està especialitzada en l`interpretació de música de l`Escola Montserratina, sorgida a l`entorn del Monestir. Una de les escoles de musica d`Europa mes representatives per la seva tradició, identificació i singularitat, sota el mestratge del Pare Ireneu Segarra (1953 – 1997).  Darrerament ha fet gires pels Estats Units, Xina, Alemanya, Itàlia, Rússia, Irlanda, entre altres països europeus, així com a ciutats catalanes.

Sota la direcció del Mestre Llorenç Castelló interpretaran música sacra i de compositors de prestigi internacional, així com música popular catalana amb harmonització de compositors catalans. Els escolans posaran fi al concert amb un missatge de pau i bellesa  amb música de Nadal que tindrà el sentit de solidaritat envers Prodis.

L’objectiu del concert és fer difusió de l’entitat Prodis i recaptar fons per a les més de 300 persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral ateses als tallers i habitatges de la fundació.

Don Quixot

El Ballet de Catalunya s’endinsa a l’Espanya manxega, aragonesa i a la capital catalana, Barcelona. Tots ells escenaris d’una de les obres més carismàtiques de la literatura espanyola convertida en un dels clàssics del repertori. El ballet s’impregna d’una gran riquesa folklòrica on hi abunda la festa de les tavernes i les seves grans passions amagades.

Sota la direcció artística d’Elias Garcia i Larissa Leznina, el Quixot del Ballet de Catalunya s’ha adaptat en un format propi anomenat ‘Entremesos’, el nom fa referència a les petites peces teatrals que omplien els entreactes del teatre i que precisament Cervantes en va ser autor en nombroses ocasions. El companyia interpreta una versió que, a diferència de la producció original de Petipa -estrenada al 1869 al Teatre Imperial de Bolxoi de Moscou-, es desenvolupa en un entorn particular i amb la presència de textos escollits curosament per oferir una lectura fidel de la història.

L’obra, originàriament formada per quatre actes, ha estat adaptada en tres actes fet que permet un nivell de comprensió per un ampli ventall d’audiències que no necessàriament han d’haver llegit l’obra de Cervantes ni conèixer la coreografia de Marius Petipa. A més a més, es suprimeix la pantomima i es trasllada tot el protagonisme a la dansa, amb l’objectiu d’intensificar les emocions i l’impetuositat tan característiques que es mostren condensades gràcies a la interpretació dels prop de 25 ballarins que formen la companyia. Un Quixot que a més a més compta amb la participació de ballarins de dansa espanyola i de l’escola bolera mostrant una major autenticitat i pertinença a la cultura del nostre país i als seus orígens i influències.

La nova companyia catalana vol posar de manifest una personalitat i segell propis, oferint una visió innovadora amb l’estil i virtuosisme dels seus ballarins, però que per sobre de tot no vol restar l’autenticitat que un Quixot exigeix.

L’emoció, passió, dinamisme i acció estan assegurades, oferint al públic assistent una nova adaptació personal i a la vegada fidel a la seva autoria i repertori.

Durada: 2 hores amb mitja part inclosa

Andreu Casanova

Tinder Sorpresa

Andreu Casanova et convida a fer un safari còmic per tota la selva d’aplicacions per lligar que s’han posat de moda últimament.

Tant si estàs solter o en parella, tots hem sentit parlar de la nova forma de buscar l’amor (o el que sorgeixi). Andreu Casanova, a través de les seves pròpies experiències vitals, et explicarà les seves anècdotes més divertides i resoldrà els dubtes més inquietants del flirteig virtual.

Després de l’èxit dels seus espectacles Cinquanta ombres d’Andreu I i II, Andreu torna amb un nou xou.

Fes Match amb Tindersorpresa!

Preu web: 16€

Taquilla el mateix dia: 18€

Rèquiem de Fauré

Gabriel Fauré Rèquiem
John Rutter Rèquiem

Soprano a determinar
Cors del territori català
Cor de Cambra del Palau de la Música Catalana
Xavier Puig, director

Papà Mozart amb Joan Pera

Obres cèlebres de W. A. Mozart: Obertura Don Giovanni, Concert per a clarinet, Petita música nocturna, Simfonia núm. 41 “Júpiter”, entre d’altres.

Sergi Belbel, dramatúrgia
Joan Pera & Roger Pera, actors
Miquel Górriz, director d’escena
Rubén Gimeno, director musical

El piano de Rachmàninov

Obra simfònica a escollir pel públic d’una selecció prèvia (*)
Josep M. Guix Stanza I
Serguei Rachmàninov Concert per a piano núm. 2, op. 18

(*) Selecció d’obres:

Bramhs Simfonia núm. 3
Mendelssohn Simfonia núm. 3 “Reforma”
Mussorgski Quadres d’una exposició
Prokofiev Simfonia Clàssica
Rimski-Korsakov Scheherezade
Schubert Simfonia núm. 5
Schumann Simfonia núm. 3 “Renana”
Txaikovski Simfonia núm. 1 “Somnis d’Hivern”

Pianista guanyador del Premi Ricard Viñes 2018
Lucas Macías, director
Concert en col·laboració amb Concurs Internacional de piano Ricard Viñes

Festival de Valsos i Danses

Orquestra Simfònica del Vallès

Valsos de la família Strauss i danses i polques de tot el món.

Jacques Offenbach Orfeo als Inferns
Jesús Guridi Amorosa
Eduard Toldrà Floreix l’Ametller
Serguei Prokófiev Troika