Sala de premsa

Snapfestival

Barcelona Urban Dance

vídeo de l’edició anterior:

més informació: http://www.snapfestival.dance/

Monòlegs

Sessió única i totalment solidària

Venda d’entrades:

Perruqueria Tina Prat – Raval Montserrat, 60 Terrassa

Kahuna Estètica  Girona, 272 Terrassa

Restaurante Los Maños – Carrer del Duero, 62 Terrassa

Cicles Morenito – Crta. Montcada, 398 Terrassa

10€ anticipada

13€ taquilla

Jordi Dueso

En les adversitats estan les oportunitats

Les adversitats ens acompanyen en el transcurs de la vida, batzegades  que ens esquerden els sentiments i ens fan aflorar el dolor. Però en aquests instants de foscor poden sorgir les oportunitats. És el moment de prendre decisions i de descobrir el potencial que té cadascú.

La motivació és el combustible per aconseguir les nostres il·lusions. Deixaràs perdre l’oportunitat de fe realitat les teves passions?

No siguis espectador de la vida,  atreveix-te a ser protagonista!

Fa 31  que la vida em va sobre rodes, si jo he pogut per què tu no?

Motivat de les Arts de comunicació, apassionat del teatre, provocador social, defensor dels drets humans i activista moral

Clara Biosca

Medicina de Salut

Partint del sistema sanitari que tenim actualment (que és una medicina de malaltia), explorem les vies d’una medicina de salut basant-nos en els 4 principis bàsics d’Hipòcrates.

Clara Biosca és metgessa de família, treballa en l’Assistència Primària en un Cap del Vallès. Diplomada en Medicina Tropical i formada en diferents teràpies complementàries.

Miquel Farré. 30 anys de música al Centre Cultural

Concert de Sant Jordi

Recull la teva entrada gratuïta aquí (les entrades no estan numerades)

Acte d’homenatge a la música, al piano i a la figura de Miquel Farré, reconegut pianista terrassenc amb una dilatada trajectòria. Al Centre Cultural Terrassa ha realitzat més d’una trentena de concerts, és per això, que el seu deixeble Marc Sumsi, homenatja al seu mestre en el mateix espai.

L’acte comptarà amb els parlaments d’Eduard Vives, representant del Centre Cultural i programador dels concerts de Miquel Farré, l’alcalde de Terrassa, Amadeu Aguado i el mateix Miquel Farré.

amb la col·laboració d’Òmnium Cultural

REPERTORI

Xavier MONTSALVATGE

“Tres divertimentos”

– I. Con decisión

– II. Muy dulce

– III. Vivo

Francis POULENC

“Tres novelettes”

– I. Modéré sans lenteur

– II. Très rapide et rythmé

– III. Andantino tranquillo

Maurice RAVEL

De “Le tombeau de Couperin”

– Menuet

– Forlane

– Rigaudon

Olivier MESSIAEN

De “Vingt Regards sur l’Enfant-Jésus”

– Le baiser de l’Enfant-Jésus

Marc Sumsi

Nascut a Barcelona l’any 1991, cursa els estudis de piano amb el mestre Miquel Farré al Conservatori del Liceu de Barcelona, on es gradua obtenint el primer premi de la quarta edició dels “Premis Extraordinaris”. Posteriorment cursa el Màster d’Interpretació de la Música Antiga i Musicologia a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMuC), en l’especialitat de clavicèmbal, amb els professors Béatrice Martin i Luca Guglielmi.

Ha actuat com a solista i en conjunts de cambra per arreu de la geografia peninsular i de les illes balears (Peralada, Torroella de Montgrí, Barcelona, Madrid, Málaga, Maó, Palma…) i ha rebut classes de reconeguts professors com Antoni Besses, Denis Lossev, Alexander Braginsky, Kristtina Juntuu (piano) i Isaac Rodríguez, Pedro Memelsdorff, Manfredo Kraemer, Josep Borràs, Mara Galassi (música de cambra), entre d’altres.

Ha obtingut diversos premis com el 1r premi en el Concurs Arjau (2013) i el 3r premi al Concurs de Joves Intèrprets de Vilafranca del Penedès (2010) com a solista, i el 1r premi de la II edició del Concours International de Cuivres Anciens de Toulouse (2016), amb el conjunt Dichos Diabolos.

Actualment compagina les dues vessants interpretatives -clàssica i antiga-, centrant la seva activitat per una banda amb el conjunt MazikDuo, amb el que ha ofert nombrosos concerts des del 2015 amb el projecte “Jewish Life: retrats del passat”, treball enregistrat en CD el 2017; i per l’altra amb el conjunt de música antiga Dichos Diabolos.

Valentín Nuñez

Crea la teva vida! Connecta amb la teva essència i fes realitat els teus objectius

Cadascú de nosaltres ha vingut a aquest món amb un objectiu: dur a terme la seva missió de vida. Per fer-ho, comptem amb els recursos necessaris des del naixement (habilitats úniques, dons especials) i amb l’aprenentatge al llarg de les nostres vides. Descobrir quina és aquesta missió no sempre és una tasca fàcil. L’educació rebuda, l’entorn en el que vivim, les pròpies pors  i les que ens inoculen els demés són obstacles en el camí que cal anar superant. Quan comencem a saber cap a on hem d’anar, és imprescindible posar al servei d’aquesta excitant aventura totes les eines que ens sigui possible.

Valentí Nuñez és economista social, consultor d’empreses i facilitador de processos de canvi personal. https://crea2vida.com/

Soci fundador i Director de SYNERGESTIÓ, Consultoria Financera i de Gestió S.L. Com a director de filials de Caixa Catalunya, Nuñez va decidir emprendre un nou rumb professional, per tal de posar a disposició de les empreses i entitats d’economia social que ho necessitin la seva experiència i coneixements.

Terrassa amb Lluís Puig

Música i Literatura per la Llibertat

concert dedicat a LLUIS PUIG, gran amic i company de feina durant molts anys. Tot el nostre afecte i tot el nostre suport pels moments difícils que està vivint.

La recaptació anirà a l’associació de famílies dels exiliats a Brussel·les i els presos polítics (Associació Catalana de Drets Civils.- ACDC).

Les entrades s’han exhaurit.

Per aquesta raó s’ha habilitat la la sala d’actes del Centre Cultural on podrà seguir-se el concert per pantalla televisiva. Per assistir-hi, cal trucar al telèfon 678637484 o al mateix Centre Cultural Terrassa per fer la reserva en una llista que s’ha creat per a l’ocasió. Caldrà deixar un nom i un email de contacte.

Es posarà una taquilla inversa, en la que els organitzadors demanem (un mínim de 5€.) la voluntat.

‘Sempre en la fosca, hi ha una cosa clara que ens crida’

Màrius Serra

El concert Terrassa amb Lluís Puig no és, pròpiament, un concert. Més aviat ens atreviríem a dir que és una experiència de naturalesa calidoscòpica on conflueixen diferents àmbits i disciplines relacionats, d’una o altra forma, amb la figura del Conseller a l’exili Lluís Puig Gordi. Dins d’aquest univers hi trobem tres elements diferenciats:

ELEMENT MUSICAL. Hi trobem des d’artistes i projectes relacionats amb el projecte artístic i empresarial de Lluís Puig (Anton Abad, Miquel Gil, Lídia Pujol, Orquestra Àrab de Barcelona, Brossa Quartet de Corda, Toni Xuclà, Eduard Iniesta, Manel Camp entre altres) junt a d’altres com ara l’Orquestra de Cambra Terrassa 48, el tenor Jordi Cortada, Gemma Humet…

ELEMENT LITERARI. Amb la presència d’importants escriptors i poetes del panorama literari català (Miquel de Palol, Jaume Cabré, Feliu Formosa)

CONCEPTE ARTÍSTIC. Creació d’un espectacle que, sota la coordinació artística de Lali Pujol, Josep Roig i Oriol Pérez i Treviño, no només ha creat una arquitectura amb els elements musicals i literaris esmentats hi ha implementat una presència de fotògrafs terrassencs, dirigits per Jordi Chueca, i la interpretació d’alguns dels Cants per la llibertat presa del compositor Bernat Vivancos, interpretat per la clarinetista Teresa Noguerón.

L’acte és coorganitzat per VESC i TEMPS RECORD i té el suport de l’ANC-Vallès Occidental, ANC-Terrassa, Òmnium Cultural i els Amics de les Arts de Terrassa.

Fes un donatiu!

Alberto de Momento & Miguel Ángel Martín

Con un par

El mundo está loco y es peligroso, pero si hay alguien más loco que el mundo ¿también serán peligrosos?

Alberto Demomento y Miguel Ángel Marín presentan un espectáculo ácido como los limones, crítico como un espectador despechado, y cercano como un amigo cuando necesita dinero.

Ven y ríe, pero sobre todo, aplaude, que queda muy elegante.

Alberto Demomento

Los bailes de mi vida

En aquesta ocasió el còmic i monologuista Alberto Demomento ens presentarà un nou espectacle on repassarà, amb el seu humor surrealista i brètol, els balls que han marcat la seva vida i la de molts, i ho farà com sempre; sense embuts, sense vergonya i amb molt poc de seny.

Antonio Jorge Larruy

La meditación como herramienta para simplificar nuestras vidas

‘Muchas veces digo que tenemos una facilidad increíble para complicarnos la vida. Es evidente que en muchas ocasiones, por no decir todo el día, buscamos cosas donde no están, buscamos el amor en las relaciones, buscamos la seguridad en el trabajo, la valoración en lo que conseguimos, etc. y esto hace que nos compliquemos la vida. La meditación nos permite descubrir y realizar en nuestro interior esto que buscamos desesperadamente en el exterior, y este gesto, simplifica muchísimo nuestra vida y de que manera!! Se caen los miedos, el control, la tensión, el estrés, el querer aparentar…

Tengo muchas ganas de compartir este rato con vosotros y explicaros más detalladamente los beneficios de la meditación.’

Antonio Jorge Larruy
investigador en autoconeixement

Antonio Jorge Larruy és creador del centre Espacio Interior, on des de 1995 acompanya a les persones a descobrir la seva veritable identitat, a ser elles mateixes, en definitiva, a viure en plenitud i a descobrir una felicitat interior incondicional.

És autor dels llibres: Espacio Interior (2009; Luciernaga); Centramientos (2011; Luciernaga) y Vivir Sin Pensar, Vivir en Plenitud (2015; Angle editorial).

Antonio Jorge és molt conscient de la importància del treball diari amb un mateix, i és per això que la seva principal tasca és acompanyar a les persones en el seu dia a dia a través de diferents pautes i activitats.

A més, col·labora amb el Master de Desenvolupament Personal i Lideratge (UB), i amb L’Ofici de Viure de Catalunya Radio.

També imparteix cursos, xerrades i grups d’aprofundiment i formacions per a empreses i escoles i mediacions familiars.