ESP On som?

Centre Cultural - Programació - Adriana Mazo ‘Las emociones como señales del alma’

conferència

Dilluns

12/JUN

icona temps

90'

Gratuït

Adriana Mazo ‘Las emociones como señales del alma’

La nostra percepció del món i de nosaltres mateixos està determinada per diversos elements, entre ells les nostres eines de percepció, que inclouen les emocions; els límits cognitius en què funciona la ment, entre d’altres.

En general les emocions juguen un paper molt important en la connexió entre el nostre ésser i la percepció que tenim del camí i les experiències que vivim. Les emocions es poden considerar eines evolutives, la finalitat és la d’aportar informació i guia en termes de supervivència. En aquest sentit ens porten a donar resposta en la direcció i els passos que necessitem fer en un moment determinat del camí. Així, aquestes ens conviden al moviment i van associades a la temporalitat de la informació que ens ofereixen.

En les últimes dècades s’han donat molts passos importants, a través de diferents disciplines, cap a una major comprensió del funcionament de la nostra ment i les seves diferents dimensions. S’han reprès també molts elements de saviesa perenne de diferents vessants, que ens aporten una major comprensió d’allò que en realitat som, obrint camins cap a nous espais de major amplitud on la llibertat i la pau ocupen un primer lloc.

Adriana Mazo és psiquiatra-psicoterapeuta amb formació en homeopatia, medicina vibracional, geomedicina i diferents variants de piscoteràpia.

Al llarg del desenvolupament professional s’ha exercit en diversos càrrecs, tant en l’atenció individual, familiar, de grups, com el desenvolupament de projectes en l’àrea de Salut Mental comunitària.

Actualment treballa com a psiquiatre en l’àrea de Salut Mental Comunitària en un Centre de Salut Mental a Barcelona.

Ha dictat tallers, conferències i seminaris en diferents àrees de Salut Mental, Creixement personal, Reducció d’Estrès basat en la pràctica de la consciència plena i temes de etnomedicina (Teràpies ancestrals).