Centre Cultural - Programació - Ailey II

Preu:22-38€

Ailey II

Where There Are Tongues, Road to one, Breaking point

Enganxats per la passió que transmeten els seus ballarins, Ailey II torna un any després al Centre Cultural amb dues noves coreografies i repeteix l’intens Breaking Point de Renee I.  McDonald

Ailey II és universalment conegut per fusionar l’esperit i l’energia del millor talent jove d’Amèrica amb la passió i la visió creativa dels coreògrafs emergents més destacats.

Alvin Ailey va escollir la ballarina Sylvia Waters per dirigir la seva companyia jove i, com a directora artística durant 38 anys, va transformar l’Ailey II en una de les companyies de dansa més populars d’Amèrica.

El 2012, Waters es va jubilar i va designar al seu col·laborador Troy Powell com a nou director artístic. Amb Powell al capdavant, l’Ailey II continua emocionant a l’hora que aporta una nova dimensió a la companyia.

ROAD TO ONE (2017)

Quin llegat deixarem? El coreògraf Darrel Grand Moultrie s’embarca apassionadament al viatge que tots emprenem per trobar el sentit de la nostra vida per transmetre’l finalment a les noves generacions. Inspirat per un mentor que el va introduir en l’art des de ben petit, Moultrie presenta una impactant coreografia de moviments elegants i moderns. L’eclèctic repertori musical compta amb artistes com Ezio Bosso, Kenji Bunch, Monica Ohuchi, Oliver Davis i Spark.

Coreografia: Darrell Grand Moultrie

Música: Ezio Bosso, Kenji Bunch, Oliver Davis, Spark

Disseny de vestuari: Mark Eric

Disseny de llums: Lauren Parrish

Durada: 23 Minuts

La companyia

Trio: Antuan Byers, Marcel Wilson Jr.,  Leonardo Brito

PAUSA

WHERE THERE ARE TONGUES (2018)

Inspirada en la idea que tots formem part d’aquest món, tan pels èxits com pels fracassos col·lectius. El coreògraf Bradley Shelver presenta un treball d’alta intensitat acompanyat de la música del grup francès a cappella Lo Còr de La Plana.

Coreografia: Bradley Shelver

Música: Lo Còr De La Plana

Disseny de vestuari: Mark Eric

Disseny de llums: Josh Monroe

Durada: 27 Minuts

Fanfarneta: La companyia

L’enfant de Dieu: The Men

La Vièlha: The Women

Jorns de Mai: Arianna Salerno, Marcus Williams

Farandola: La companyia

La Libertat: Grace Bergonzi, Antuan Byers, Kyle H. Martin, Alisha Rena Peek

La Noviota: La companyia

PAUSA

BREAKING POINT (2017)

És una intensa representació de la lluita pel desig i com ens pot portar al límit. Adaptada amb la música d’Audiomachine, la coreografia d’alta potència i modernitat captura la força de voluntat i el frenesí de mantenir la ‘lluita’ fins al punt de ruptura.

Coreografia: Renee I. McDonald

Música: Audiomachine

Disseny de vestuari: Taylor S. Barnett

Disseny de llums: Brandon Stirling Baker