ESP On som?

icona temps

Preu:10€

Ambar

L’Antonio i en Paco, dos immigrants de la València rural, es retroben dins el món del circ, la seva font de subsistència i de saviesa interior.  En el transcurs del seu viatge de vida, són testimonis de l’evolució del món del circ i  buscant l’acceptació de la societat que els envolta, es retroben i decideixen abandonar-ho tot i prosperar a la vida.

L’espectacle sintetitza i equilibra les tècniques circenses, musicals, dramàtiques i de vídeo animació.

Com si del Quixot i el seu escuder estiguéssim parlant, els dos artistes utilitzen el mateix circ d’avui com a eina per donar esperança, ja que consideren que si el circ ha demostrat alguna cosa és que l’ésser humà és capaç d’aconseguir l’impossible.

L’Antonio, ja en la maduresa, i treballant com a mestre de cerimònies del seu propi circ, es pregunta:

Què és avui, el circ? En quin món ens trobem? Quin paper pot jugar?

Per a tots els públics

La Companyia
La companyia es va formar al 2007 quan els seus components (Lucas i Àngel) van unir les seves aptituds interpretatives i acrobàtiques per a la creació d’un número de trampolí per a la mostra de l’Associació de Circ “Rogelio Rivel” de la “Mercè” de Barcelona al 2007.

El resultat obtingut va resultar molt satisfactori per als dos acròbates i van decidir unir forces per crear una nova companyia de circ especialitzada en trampolí i acrobàcies.

Han realitzat més de 250 representacions de “Collage” i “Espiral del Diable” i han guanyat el premi del públic de la 17º edició del Festival de Teatre de “Villanueva de la Serena”.

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150

Entrada gratuïta amb el carnet de Super3

AMBAR - PROMO EXTENDIDO from BotProject on Vimeo.