ESP On som?

icona temps

Preu:10€

Ambar

L’Antonio i el Paco, dos immigrants de la València rural, es retroben dins el món del circ, la seva font de subsistència i de saviesa interior. En el transcurs del seu viatge de vida, són testimonis de l’evolució del món del circ i  buscant l’acceptació de la societat que els envolta, es retroben i decideixen abandonar-ho tot i prosperar a la vida.

L’espectacle sintetitza i equilibra les tècniques circenses, musicals, dramàtiques i de vídeo animació.

Com si del Quixot i el seu escuder estiguéssim parlant, els dos artistes utilitzen el mateix circ d’avui com a eina per donar esperança, ja que consideren que si el circ ha demostrat alguna cosa és que l’ésser humà és capaç d’aconseguir l’impossible.

L’Antonio, ja en la maduresa, i treballant com a mestre de cerimònies del seu propi circ, es pregunta:

Què és avui, el circ? En quin món ens trobem? Quin paper pot jugar?

Per a tots els públics

La companyia

La companyia es va formar al 2007 quan els seus components (Lucas i Àngel) van unir les seves aptituds interpretatives i acrobàtiques per a la creació d’un número de trampolí per a la mostra de l’Associació de Circ Rogelio Rivel durant les festes de la Mercè de Barcelona.

El resultat obtingut va resultar molt satisfactori pels dos acròbates i van decidir unir forces per crear una nova companyia de circ especialitzada en trampolí i acrobàcies.

Inicialment la companyia va establir la seva residència al Tub D’Assaig de Terrassa fins que se’ls va proporcionar un espai de creació a Cal’Estruch a Sabadell, permetent obrir noves línies d’investigació tècnica i artística sobre mur, objectes, moviment i interpretació aprofondint en la seva interacció amb el llit elàstic. Va ser aquí on va sorgir la idea del seu primer espectacle, Collage. Des d’aleshores BotProject alterna la seva residència a Sabadell i a la Central del Circ de l’APCC per continuar l’ampliació, desenvolupament i perfeccionament de les seves línies d’investigació.

La companyia ha realitzat més de 250 representacions de Collage i Espiral del Diable i ha guanyat el Premi del Públic de la 17º edició del Festival de Teatre de “Villanueva de la Serena”.

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150

Entrada gratuïta amb el carnet de Super3

AMBAR - PROMO EXTENDIDO from BotProject on Vimeo.