Centre Cultural - Programació - Ballet de Biarritz

Preu:10-28€

Ballet de Biarritz

Sirènes · Estro · Nocturnes

Dirigit pel prestigiós ballarí i coreògraf francès, Thierry Malandain, la companyia interpretarà dos obres creades pel seu director i una de Martin Harriague, artista resident. La companyia gaudeix d’un gran reconeixement a Europa i arreu del món, les peces de Malandain són llargament aplaudides per la seva gran plasticitat i suggerents coreografies interpretades per més d’una vintena de ballarins.

Sirènes

Coreografia: Martin Harriague

Música: Antonio Vivaldi, Arcangelo Corelli, Francesco Araia & Hermann Raupach

Estro

Coreografia: Thierry Malandain

Música: Antonio Vivaldi

Nocturnes

Coreografia: Thierry Malandain

Música: Fréderic Chopin

El Malandain Ballet Biarritz va ser creat l’any 1998 per iniciativa del govern francès i de la ciutat de Biarritz. Dirigit per Thierry i està dirigit per Thierry Malandain. Els intèrprets parteixen de la tècnica de la dansa clàssica alhora que experimenten una dansa actual. D’aquesta manera, es dóna prioritat al cos de ball, a la seva potència i a la seva sensualitat. I, amb independència de la forma, abstracta o narrativa, l’home i la dansa són presents, en cos i ànima, en totes les coreografies.

La proposta escènica de Malandain és ja coneguda pel nostre públic de Terrassa. En aquest mateix escenari hem pogut gaudir de títols com Romeu i Julieta o propostes de coreografies més minimalistes com El Amor Brujo, Une dernière chanson o Bolero.

• Ballet de Biarritz