ESP On som?

Preu:14-28€

Ballet de Catalunya

Opening Gala

El Ballet de Catalunya és la nova companyia de Catalunya nascuda amb vocació de mostrar la millor dansa feta a casa i consolidar així la nostra capacitat artística envers aquesta disciplina.

Sota la mà d’una direcció artística de primera línia, encapçalada per Elias Garcia i Larissa Lezhnina, el nou Ballet de Catalunya evoca a la dansa més exigent i de tècnica acurada, mostrant peces del repertori clàssic combinades amb coreografies originals del mateix Elias Garcia i l’italià Raphael Bianco.

La BNC Opening Gala es configura així com un homenatge al treball, esforç i col·laboració de totes aquelles persones i institucions que amb petits gests i entusiasme han acompanyat a l’equip per poder oferir al gran públic una primera mostra del magnífic treball dels seus ballarins, els quals interpretaran, entre d’altres, peces com Corpi, Plenitude, Ensemble i d’altres més clàssiques com Suite de Paquita i el Pas de Deux del Corsari

Companyia resident al CENTRE CULTURAL TERRASSA

Identificat com el teatre amb la programació més àmplia dedicada a la dansa a Catalunya es converteix en la seu estable del Ballet de Catalunya. Inaugurat l’any 1980, el Centre Cultural Terrassa és un equipament que ofereix una àmplia activitat cultural destinada a tots els públics. El seu constant creixement, el porten avui a afrontar un nou repte com és el d’acollir la Residència de la primera companyia de Dansa Clàssica i reforçant la seva imatge de referència en el sector.

Durada: 110 minuts inclòs 20 minuts de descans