Centre Cultural - Programació - Ballet de Catalunya · La ballarina de Picasso

Preu:10-28€

Ballet de Catalunya · La ballarina de Picasso

La ballarina de Picasso

Després del seu aclamat Concerto Mondrian, Remi Wortmeyer torna de nou amb una estrena amb el Ballet de Catalunya.
Picasso, un home de noves visions, nous conceptes i sempre en experimentació, és un estímul i un referent per la companyia catalana, que s’identifica completament amb el seu esperit, sempre buscant la innovació.

Wortmeyer, coreògraf resident del Het National Ballet, ha creat una peça d’estil neoclàssic-contemporani de gran format basada en fets reals de la vida de Picasso i les dones amb qui es va relacionar. La història reflexa el trio amorós format per Picasso, la seva esposa Olga -ballarina amb els Ballets Russos-, i Marie-Thérèse, la seva amant.

Una història plena d’amor, desamor i odi on es reivindica el paper de la dona com a pilar fonamental de la societat i la igualtat entre els gèneres, un tema de plena actualitat.

Una història vibrant, apassionada i actual que reflexa la societat moderna a través del Geni, el gran Picasso i la seva ballarina