Centre Cultural - Programació - Ballet de l’Òpera de Munic II (2014)

Ballet de l'Òpera de Munic II
dansa

Dissabte

22/MAR

21 h

Preu:38 €

Ballet de l’Òpera de Munic II (2014)

BALLET DE L’ÒPERA DE MUNIC  II

ALLEGRO BRILLANT
Coreografia : George Balanchine
Compositor: Piotr Illich Txaikovski

CONCERTANT
Coreografia : Hans van Manen
Compositor: Frank Martín ” Petite Symphonie Concertante “

STREICHQUINTETT
Coreografia : Terence Kohler
Compositor: Franz Schubert

INTUITION BLAST
Coreografia : Ralf Jaroschinski
Compositor: PITxaikovski ” El llac dels Cignes ” , Vals del 1r Acte i pas a quatre del 2n Acte

JARDI TANCAT
Coreografia : Nacho Duato
Música : Maria del Mar Bonet

Durada aproximada : 1h i 50m

La Ciutat de Munic té 350 anys de tradició en el ballet , i com en altres capitals europees , la dansa té les seves arrels en les festes de tall , a la manera italiana i francesa dels segles XVI i XVII , de la qual una rica diversitat d’estils de dansa clàssica va sorgir i es va desenvolupar . El Ballet de l’Òpera de Munic és una de les companyies més destacades en l’escena de la dansa internacional i és el més elegant i clàssic d’Alemanya amb un conjunt de ballarins excel·lents de 32 països . El seu repertori està entre el més extens i divers de totes les companyies d’Europa i amb una programació sorprenent en cada temporada .

Aquesta companyia , que compta amb el suport del Govern de l’Estat de Baviera forma part d’una xarxa creada per l’Acadèmia de Música i Teatre de Munic , juntament amb el Ballet de l’Òpera de Munic i la Fundació Heinz – Bösl , recolzant ballarins professionals joves i excel·lents . Aquesta companyia lliura la major experiència en el repertori clàssic i neoclàssic , juntament amb coneixements dels estils i tècnica contemporanis . A més posseeix la tradició i història de ballet i els ballarins obtenen una profunda comprensió artística , capacitat de treballar en equip i els permet ser curiosos i desenvolupar la seva pròpia personalitat . Els ballarins d’aquest conjunt passen a incorporar-se a la companyia Ballet de l’ Òpera de Munic , ballant dins del repertori més emocionant i diversificat del món , oa qualsevol altra companyia important Els ballarins prenen classes diàries amb els grans mestres com Alex Ursullak i Jens Graff i participen en classes de la companyia gran on reben entrenament dels professors , i mestres de ballet , així com d’estrelles convidades.

La fundació ” Heinz Bösl Stiftung ” , és un dels centres de més prestigi per a l’educació de la dansa juntament amb el centre d’assaig del Ballet de l’ Òpera de Munic al centre de Munic i assegura una educació excel · lent en matèria de dansa .

• Ballet de l'Òpera de Munic II