Centre Cultural - Programació - Piano i Beth

icona temps

Preu:20€

Piano i Beth

La cantant Beths s’uneix de manera harmònica i senzilla amb el pianista Mateu Peramiquel. Ambdós de Súria, ens proposen un repàs íntim i elegant per alguns dels grans èxits de la cantant, com també una visió personal i única de temes clàssics tant del segle XX com d’alguns del artistes més actuals.

Una fusió càlida i propera de dos músics sensibles del Bages

Concert a Benefici de Prodis

Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca) és una entitat d’iniciativa social sense ànim de lucre destinada a l’assistència i la promoció integral de persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral.

Més info:

Beth Rodergas neix a Súria al desembre del 1981. És des de ben petita que comença el seu interès per la música. Als 16 anys comença a pujar als escenaris, amb un grup d’amics formen el grup de pop rock català Hàbit, amb el que guanyen diversos concursos. Després entra a el món de les orquestres dels 18 als 20, passant per tres formacions diferents i recorrent amb elles les festes majors de tot Catalunya.
Cursa estudis a l’escola de teatre músical Coco Comín. L’any 2002 entra al concurs televisiu Operación Triunfo i es dona a coneixer al gran públic. D’ençà d’aquest moment, la seva carrera és imparable, compaginant sempre diverses facetes: ha gravat 5 discos, ha presentat programes de televisió, ha fet d’actriu en diverses obres de teatre com Pels pèls, Tirant lo Blanc, Boing Boing, L’illa dels monzons, i La dona vinguda del Futur.
Ha creat la seva propia marca de complements de roba LIttle Lia. L’any 2014 puja a l’escenari del festival de teatre clàssic de Mèrida, amb l’obra d’Aristòfanes Las Ranas. Més endavant, durant quatre mesos, protagonitza el músical Flor de Nit a l’Almeria teatre de Barcelona i torna al teatre Condal per a una reposició de Pels Pèls. També protagonitza el musical infantil de gran èxit Gerónimo Stilton. Els últims anys combina la seva carrera com a cantant amb l’emprenedoria de la seva marca de roba. Aquest 2019 ha publicat el llibre Nyam.

Mateu Peramiquel, també de Súria, està graduat en piano modern per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC). Obté un master en música per a dansa de la Danish National School of Performing Arts de Copenhaguen. També graduat amb un Master Degree of Musical Direction at Royal Conservatoire of Scotland. Treballa com a músic i compositor professional des del 2008.