Centre Cultural - Programació - Bruno Oro

Preu:15€

Bruno Oro

Immortal

Una comèdia futurista amb innombrables personatges

Immortal és una comèdia sobre el somni de la immortalitat interpretat per un dels actors més camaleònics de l’escena catalana. Bruno Oro posa en escena múltiples personatges que gaudeixen, pateixen i s’enfronten al do de viure eternament. Un espectacle on Oro sembla que no s’acabi mai el fons d’armari de personatges que és capaç d’interpretar, fins i tot estableix diàlegs simultanis entre ells amb un final apoteòsic que farà que el públic es mori…de riure.

Els espectadors es plantejaran preguntes com: Què passaria si visquessim eternament? Seria tan bo com imaginem? Fills sense pressa per marxar de casa, sogres que mai ens desfariem d’ells, treballs grisos sense l’esperança de jubilar-se… És realment això el que desitgem? Marc Angelet i Alejo Levis, escriuen aquest text amb un humor agut i sense embuts que qüestiona el preu de viure per sempre.

El primer solo teatral de Bruno Oro acompanyat pels dos millors creadors teatrals de ciència ficció: Marc Angelet i Alejo Levis.