Centre Cultural - Programació - Capas (2014)

Capas
circ

Diumenge

23 Sunday/MAR

18 h

Preu:9 €

Capas (2014)

Companyia de Circ EIA
Direcció: Jordi Aspa
Intèrprets: Francesca Lissia, Armando Rabanera Muro, Celso Pereira Arizaga, Fabrixio Giannini, Cristiano Della Monica

COMPANYIA DE CIRC  EIA

La compañía sorgeix de la fusió de dos grups: Armando Rabanera, Fabrizio Giannini i Cristiano Dlla Monica (Cirque Vague, Circo de la Sombra i Le Grand Osimo Orchestra) i Francesca Lissia i Celso Pereira (Celso i Frana), gràcies a les ganes d’explorar i confrontar dues maneres de fer circ.

Estem convençuts que les diferències de la nostra formació i els nostres camins artístics han anat deixant empremta, i ara representen el punt fort del nostre llenguatge com a grup.

En una época on ser diferent és sovint un inconvenient, apostem perque les nostres particularitats aflorin en el nostre espectacle i enriqueixin així el treball col·lectiu, atorgant-li el color i la diversitat que el món es mereix.

CAPAS

Amb petites disputes i jugant a fet a amagar, Capas ens porta a un lloc familiar fet d’encontes calorosos i festius. Les arts circenses es barregen amb la música en directe i amb la dansa en aquest espectacle ple de poesía i humor. Al ritme de batería i de càntics italians, un armari gegant i central es desplega revelant les seves múltiples capes.

La música i el moviment donen tonalitat, treballades alternativament amb energia, dolçor i autoironia. Els artistes exploren una varietat de ritmes i el potencial expressiu del gest tècnic.

Mans a mans, equilibris acrobàtics, salts mortals i piràmides humanes en moviment, els portés acrobatics es declinen sota totes aquestes possibilitats per explorer les capes de la personalitat i de la societat, oferint al mateix temps diferents claus de lectura de l’espectacle. Una pilota de futbol, una corda, uns llençols blancs o les entranyes d’un armari, són alguns dels elements que es transformen en pretext i fulcre de l’acció escènica i acrobática.

• Capas