Centre Cultural - Programació - Circ de l’Any

30/DES

Preu:10€

Circ de l’Any

Torna la producció anual de circ de la mà de l’Associació de Circ Tub d’Assaig 7’70. Enguany els artistes porten un espectacle multidisciplinar i ple d’energia adreçat a tota la família. Una gala que ja arriba  a la seva onzena edició i que s’ha creat especialment per l’ocasió.

Stephanie Bouchard – equilibris
Ruben Martin – acrobàcies
Aimé Morales – aro
Arnau Andreu i Freixas – barra

…i molts més!

Stephanie Bouchard

Atreta per l’acrobàcia des de molt aviat, Stéphanie estudia a l’Escola Nacional de Circ de Montreal durant quatre anys on s’especialitza en la disciplina de cable. Un cop acabada l’escola participa com a artista de circ en diversos projectes al Canadà.

Rubén Martín

Forma part de la primera promoció de l’Escola de Circ Rogelio Rivel de Barcelona, on descobreix noves tècniques de circ com l’acrobàcia o el claqué. Ha actuat amb companyies reconegudes internacionalment: Yllana o Mayumana. Ha estudiat a l’Escola Nacional de Circ de Montréal en la qual s’ha especialitzat en clown i bicicleta acrobàtica.

Aime Morales

El veneçolà Aimé Morales Zubia ha estat reconegut internacional amb dues medalles d’or al  35è Festival Mundial de Circ celebrat a París (2014) . Morales es va formar en malabars i clown a Venezuela i va donar el salt a Europa amb el Botnis International Clown a Evissa. També s’ha format a l’escola Rogelio Rivel de Barcelona i a l’Escuola Di Circo de la Societa Gimnastica de Torí. Va estudiar a Brussel·les la Diplomatura en Artes Circenses de l’Ecole Superieure du Cirque.

Per a tots els públics

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150