Centre Cultural - Programació - Circ de l’any 360º (2012)

Circ de l'any 360º
circ

Dissabte

29 Saturday/DES

Preu:8 €

Circ de l’any 360º (2012)

Producció: Tub d’assaig 7.70

És una proposta de circ diferent i molt creativa, on petits i grans s’endinsaran en un univers paral·lel amenitzat per la màgia del clown, l’agilitat acrobàtica, les filigranes malabarístiques, els sons encisadors de la música en directe i tot amb una dosis de bon d’humor.

L’espectacle es presenta amb l’escenari rodó, voltat de públic per tot arreu, emulant les carpes de circ.

Tub d’assaig 7.70

L’Associació sociocultural de circ, Tub d’Assaig 7.70, neix al setembre del 2007 amb el retrobament d’artistes circenses de la ciutat de Terrassa i arreu. Circ Pistolet, Rucs Rics,Filigranes i Trio de corda són les companyies de circ que es van unir per a crear aquest col·lectiu.

El seu objectiu és cobrir la necessitat d’un espai de circ a Terrassa, on poder desenvolupar les tècniques de circ des de les vessants artística, pedagògica i social, com  també impulsar el circ com una eina de transformació sociocultural. Un altre objectiu és promoure les arts escèniques i el món de l’espectacle.

Durant els anys 2007 i 2008 van crear diferents companyies de circ i clown que van desenvolupar diferents espectacles i els van difondre arreu dels països catalans i de l’Estat espanyol.

Des de 2009 organitzen el Festival Anual de Circ de Terrassa.

Super 3  Programa TAGS  Programa Tags