ESP On som?

65'

Preu:10€

Clinc! Pep Bou

Clinc! és un espectacle creat i dirigit per Pep Bou. Fruit dels anys d’experimentació amb el llenguatge de les bombolles de sabó i altres estructures tensioactives neix aquest muntatge protagonitzat per dos dels talents emergents de la companyia Pep Bou, Isaías Antolín, Agustí Sanllehí i Eduardo Telletxea.

“Clinc!” simbolitza el canvi d’actitud que tenen les persones quan deixen de veure la vida de forma pessimista; quan decideixen contemplar la bellesa del seu entorn i començar a cooperar enlloc de viure de forma aïllada.

• Premiat amb els guardons “Special Children Jury Award” i “Special Town Jury Award” al XXI Kotor Theatre Festival for Children, 2013 (Kotor, Montenegro).
  • Finalista com a Millor Espectacle Infantil a la XVI Edició dels Premis Max de les Arts Escèniques (2013).

Pep Bou, reconegut per la crítica com ‘l’alquimista del sabó i la poesia gestual’, va iniciar la seva carrera artística com a mim a la segona meitat dels anys setanta i va fundar les companyies ‘Pa de Ral’ i ‘La Viu Viu Teatre’.  El 1982 va iniciar la seva carrera en solitari amb les bombolles de sabó com a protagonistes a l’espectacle Bufaplanetes, una aventura que el va dur a crear una desena d’espectacles més i a trepitjar teatres i festivals d’arreu del món sorprenent al públic de totes les edats amb aquest art efímer tan captivador.

Sabó, Sabó i Bufaplanetes han estat alguns dels seus espectacles premiats als festivals internacionals de Vienne, Tours i Cannes (França), també va rebre el premi artístic ‘Knurhahn’ a Alemanya i ha Catalunya ha estat premiat amb el Premi Arc a la trajectòria teatral (2003) i el Premi Max Noves Tendències (2010).

‘La bombolla de sabó és un objecte efímer d’una delicadesa exquisida’

‘Pep Bou és el millor bombollaire del món i de la història, un artista de la ciència i un científic de l’art a qui tants intenten emular’

‘Si s’omple una pompa amb fum blanc la pompa es visualitza com una perfecta esfera […] Si ara disparem contra ella un gra d’arròs la pompa es desintegra tan ràpidament que el fum al principi no arriba a adonar-se’n i, durant una centèsima de segon podem contemplar un sorprès núvol esfèric que encara no ha tingut temps de ser conscient de la seva sobtada llibertat’

Jorge Wagensber, físic