Centre Cultural - Programació - Comedy Zoo Tour

Preu:18€

Comedy Zoo Tour

Jose Corbacho, Santi Millán i Javi Sancho

Santi Millán i Jose Corbacho tornen a ajuntar-se en un escenari després d’anys de carrera en solitari i a més, se suma el jove còmic Javi Sancho, que ha fet de teloner en els últims espectacles de Millán. Tots tres protagonitzen aquest espectacle on Corbacho i Millán demostren que segueixen compartint l’energia i l’afinitat còmica que van forjar a La Cubana i més tard al programa A Pèl Tour.

Una nit d’humor a boca de canó i sense concessions amb tres dels millors còmics del país

Al llarg de la seva trajectòria Santi Millán ha participat també a programes d’El Terrat com La cosa nostra i Una altra cosa, a sèries com Periodistas i 7 vidas i a més d’una desena de pel·lícules. Actualment dirigeix la seva productora audiovisual Zoopa (Zoo Partners Entertainment) que ha creat aquest espectacle. Des de fa 10 anys programen ‘Comedy Zoo Tour, los animales de la comedia’ a la sessió golfa de monòlegs a la Sala Rubianes del Club Capitol on es reuneixen els millors artistes d’stand up comedy del país.

Jose Corbacho està vinculat a la productora El Terrat, de la qual n’és soci i conseller de continguts. Corbacho ha participat en programes d’humor com Homo Zapping, Tú si que vales, Buenas noches y Buenafuente. Amb l’ajuda del seu amic Juan Cruz van rodar la pel·lícula Tapes (2005), que va rebre la Biznaga de Oro a la millor pel·lícula al Festival de Màlaga, i Corbacho va guanyar el premi Goya al millor director novell.

L’humorista Javi Sancho ha esdevingut en molt poc temps un referent del monòleg a la sala del Club Capítol essent el còmic més jove en aparèixer a la cartellera de la Sala Pepe Rubianes. Paral·lelament a la seva actuació al Comedy Zoo, actua en solitari amb els espectacles Perrea i Del deporte también se sale. Sancho també ha fet les seves incursions televisives com a guionista i copresentador del programa Fiesta Suprema (La2).