ESP On som?

60'

Preu:10€

Companyia de Circ eia · InTarsi

Construir i de-construir, no caure i no deixar caure, transformar i re-transformar… Quatre acròbates, entre proesa i bogeria, ens porten a un univers habitat per fragments de vida. La solitud, el compartir, el conviure, són part del viatge evocat mitjançant la dansa, el teatre físic i, sobre tot, les arts del circ (Portés Acrobàtics, Banquina, Mini-tramp, Bàscula).

Contagiant-nos en tot moment amb un humor tendre, els quatre personatge investigues al voltant d’uns elements escenogràfics en continua metamorfosis.

Un circ en continu moviment, un espectacle reflexiu i visceral, una invitació a compartir una experiència humana.

L’espectacle està nominat en dues categories del PREMIS MAX A LES ARTS ESCÈNIQUES que organitza la SGAE. Concretament, opta als premis de MILLOR ESPECTACLE REVELACIÓ del 2016 i MILLOR AUTORIA REVELACIÓ per als artistes de la companyia.

La companyia

Després de cinc anys d’una intensa experiència artística i humana, des de la Compañía de Circo “eia” miren al futur amb expectació. Tot el que han viscut fins aquí ha sigut extremadament enriquidor i els ha demostrat, una vegada més, com les diferències poden ser (i certament ho són) un punt de partida excel·lent per al creixement personal i col·lectiu. Amb Capas, la seva primera creació, han mostrat el seu treball amb més de 150 actuacions a 12 països.

Ara, el desig de continuar per aquest camí els porta a obrir els nostres horitzons artístics donant vida a una nova creació: inTarsi. Espectacle de sala portat per Armando i Fabrizio.

A partir de 6 anys

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150