Centre Cultural - Programació - Escolania de Montserrat

Preu:25€

Escolania de Montserrat

Concert a benefici de Prodis

L’Escolania de Montserrat, formada per una cinquantena de nois de nou a catorze anys,  està especialitzada en l`interpretació de música de l`Escola Montserratina, sorgida a l`entorn del Monestir. Una de les escoles de musica d`Europa mes representatives per la seva tradició, identificació i singularitat, sota el mestratge del Pare Ireneu Segarra (1953 – 1997).  Darrerament ha fet gires pels Estats Units, Xina, Alemanya, Itàlia, Rússia, Irlanda, entre altres països europeus, així com a ciutats catalanes.

Sota la direcció del Mestre Llorenç Castelló interpretaran música sacra i de compositors de prestigi internacional, així com música popular catalana amb harmonització de compositors catalans. Els escolans posaran fi al concert amb un missatge de pau i bellesa  amb música de Nadal que tindrà el sentit de solidaritat envers Prodis.

L’objectiu del concert és fer difusió de l’entitat Prodis i recaptar fons per a les més de 300 persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral ateses als tallers i habitatges de la fundació.