ESP On som?

Centre Cultural - Programació - Miquel Farré. 30 anys de música al Centre Cultural

Divendres

27/ABR

Preu: gratuït

Miquel Farré. 30 anys de música al Centre Cultural

Concert de Sant Jordi

Recull la teva entrada gratuïta aquí (les entrades no estan numerades)

Acte d’homenatge a la música, al piano i a la figura de Miquel Farré, reconegut pianista terrassenc amb una dilatada trajectòria. Al Centre Cultural Terrassa ha realitzat més d’una trentena de concerts, és per això, que el seu deixeble Marc Sumsi, homenatja al seu mestre en el mateix espai.

L’acte comptarà amb els parlaments d’Eduard Vives, representant del Centre Cultural i programador dels concerts de Miquel Farré, l’alcalde de Terrassa, Amadeu Aguado i el mateix Miquel Farré.

amb la col·laboració d’Òmnium Cultural

REPERTORI

Xavier MONTSALVATGE

“Tres divertimentos”

– I. Con decisión

– II. Muy dulce

– III. Vivo

Francis POULENC

“Tres novelettes”

– I. Modéré sans lenteur

– II. Très rapide et rythmé

– III. Andantino tranquillo

Maurice RAVEL

De “Le tombeau de Couperin”

– Menuet

– Forlane

– Rigaudon

Olivier MESSIAEN

De “Vingt Regards sur l’Enfant-Jésus”

– Le baiser de l’Enfant-Jésus

Marc Sumsi

Nascut a Barcelona l’any 1991, cursa els estudis de piano amb el mestre Miquel Farré al Conservatori del Liceu de Barcelona, on es gradua obtenint el primer premi de la quarta edició dels “Premis Extraordinaris”. Posteriorment cursa el Màster d’Interpretació de la Música Antiga i Musicologia a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMuC), en l’especialitat de clavicèmbal, amb els professors Béatrice Martin i Luca Guglielmi.

Ha actuat com a solista i en conjunts de cambra per arreu de la geografia peninsular i de les illes balears (Peralada, Torroella de Montgrí, Barcelona, Madrid, Málaga, Maó, Palma…) i ha rebut classes de reconeguts professors com Antoni Besses, Denis Lossev, Alexander Braginsky, Kristtina Juntuu (piano) i Isaac Rodríguez, Pedro Memelsdorff, Manfredo Kraemer, Josep Borràs, Mara Galassi (música de cambra), entre d’altres.

Ha obtingut diversos premis com el 1r premi en el Concurs Arjau (2013) i el 3r premi al Concurs de Joves Intèrprets de Vilafranca del Penedès (2010) com a solista, i el 1r premi de la II edició del Concours International de Cuivres Anciens de Toulouse (2016), amb el conjunt Dichos Diabolos.

Actualment compagina les dues vessants interpretatives -clàssica i antiga-, centrant la seva activitat per una banda amb el conjunt MazikDuo, amb el que ha ofert nombrosos concerts des del 2015 amb el projecte “Jewish Life: retrats del passat”, treball enregistrat en CD el 2017; i per l’altra amb el conjunt de música antiga Dichos Diabolos.