Centre Cultural - Programació - Crea Dance Foundation

Preu:10-28€

Crea Dance Foundation

Rèquiem de Mozart

L’obra clàssica del Rèquiem de Mozart troba una particular significació en l’actualitat que estem vivint. Els dos temes que s’han volgut destacar per constituir la base de la dramatúrgia són: la injustícia i la reflexió sobre la vida i la mort, dos temes centrals de l’obra. També es ballarà inspirant-se en el món que envolta aquests sentiments comuns a tota la humanitat, des de fa segles.

Aquesta coreografia, portarà a l’escena aquestes qüestions, a través d’una dansa hipnòtica, energètica i que fusionarà els estils clàssics i contemporanis amb danses antigues barroques, que estan molt presents a les obres de Mozart.

Ballarins professionals del nostre país i del Ballet de Cuba, formaran part d’aquesta obra que transportarà al públic a un món d’una gran bellesa tant sonora com visual, un món intens i, de vegades inquietant, que farà gaudir al públic i el portarà a una reflexió sobre qüestions existencials importants a la vida de tots.

Aquesta nova producció se li encarrega a Maria Rovira i Crea Dance Foundation després de l’èxit del seu Carmina Burana, que es va estrenar el passat mes de setembre al Centre Cultural Terrassa.

Nominada als Premis Max al Millor Espectacle de Dansa 2018