Centre Cultural - Programació - Debat: La política (2012)

Josep-Lluís Carod-Rovira i Josep Maria Vila d'Abadal
conferència

Dijous

31 Thursday/MAI

19,30 h

Gratuït

Debat: La política (2012)

El catalanisme s’ha sobiranitzat i ara la demanda d’un estat propi s’ha fet central. Però, com s’hi arriba, a aquest estat propi? Opinaran sobre la qüestió:

Josep Maria Vila d’Abadal, alcalde de Vic i president de l’Associació de Municipis per a la Independència, a més de líder dels sobiranistes d’Unió Democràtica de Catalunya.

Josep-Lluís Carod-Rovira, exvicepresident del Govern de la Generalitat i un intel·lectual que aquell dijous retornarà a la primera línia del debat polític.

Idees per a avui

“Idees per a avui” és un espai de nova creació, iniciativa del Grup Nació Digital, orientat a la reflexió oberta i a la participació. El format és dinàmic i parteix de la confrontació de dues posicions sobre una mateixa qüestió de la màxima actualitat. Dalt de l’escenari, dues personalitats cara a cara davant d’un públic que podrà intervenir i preguntar directament als protagonistes.
Els debats seran moderats per Salvador Cot, periodista. Ha treballat a Diari de Terrassa, TVE, Diari de Barcelona, COMRàdio, TV3 i l’Avui. Actualment és el director de Nació Digital.

Escolta el debat – Josep Maria Vila d’Abadal i Josep-Lluís Carod-Rovira