ESP On som?

90'

Preu:18-22€

El Petit Príncep

Una història que coneixes des de sempre, explicada d’una manera que mai has vist abans. L’espectacle presentat per Àngel Llàcer, Manu Guix i La Perla 29 combina música, cançons, actors reals, personatges virtuals en 3D, so surround i una escenografia visual espectacular que transporta l’espectador des del desert fins a l’herba, passant per l’asteroide B 612, el planeta del rei o el món del geògraf. Un espectacle que ens apropa d’una manera única a la narració d’Antoine de Saint-Exupéry.

Viure el musical d’El Petit Príncep és compartir la visió d’una història emblemàtica amb aquells que ja la coneixen i, alhora, explicar-la als qui no n’han sentit a parlar mai.

L’espectacle ha gaudit d’un èxit esclatant en les seves tres temporades nadalenques a la Sala Barts de Barcelona i està en gira per tot Catalunya, més de 170.000 persones ja l’han vist i els que no, no han de deixar perdre aquesta oportunitat a casa nostra.

Guanyadors de tres Premis Butaca 2015: millor espectacle familiar, millor actriu de musical (Elena gadel) i millor actor de musical (Guillem Martí).

Per a tots els públics