Centre Cultural - Programació - El Pot Petit

icona temps

Preu:10-18€

El Pot Petit

Un concert al teatre? És clar que sí! Un concert dinàmic i participatiu en el que podreu escoltar moltes cançons que normalment no s’inclouen en el repertori dels concerts a l’exterior.

El Pot Petit acompanya als més petits en les primeres vivències d’anar al teatre per gaudir de l’atmosfera que es crea, compartir l’emoció, el silenci abans de començar… I perquè aquesta experiència sigui única i màgica comptarem amb la Jana, en Pau i la Melmelada Band!

Un bateria, un baixista, un pianista i violinista que també toca la serra, un guitarrista, un trombó, una trompeta i tres veus que donen molta qualitat musical a cada cançó.

Sinopsi

A la Jana, a en Pau i a la Melmelada Band els encanta explorar i viure aventures. Aquestes aventures de dins el Pot Petit les han convertit amb cançons i ara les volen compartir amb tots vosaltres. Nous personatges, vells coneguts i molta música.

Un concert màgic i participatiu amb vuit músics dalt l’escenari, titelles i teatre per gaudir amb família!

Per tots els públics