ESP On som?

El Trencanous

Centre de Dansa de Catalunya

Espectacle de dansa familiar

Adaptació d’aquest conte nadalenc per a un públic familiar a càrrec del Centre de Dansa de Catalunya. L’espectacle inclou intervencions d’actors i actrius que faciliten la lectura del conte sota una atmosfera màgica amb l’ús de projeccions digitals.

Basat en un relat d’Alexandre Dumas, El Trencanous està inspirat en un conte fantàstic d’Ernst Theodor Amadeus Hoffmann. El ballet, de Piort Hitx Txaikovski, va ser estrenat el 6 de desembre de 1892 al Teatre Mariinski de Sant Petersburg, sota la direcció de Riccardo Drigo i amb la coreografia de Lev Ivànov. Serà a partir dels anys 60 que es farà més popular.

Centre de Dansa de Catalunya
Els alumnes de formació clàssica del CDC són escollits mitjançant una audició. La formació és divideix en tres cicles de dos anys on es treballa la Dansa Clàssica, el Repertori, el Pas a Dos, i la Tècnica de Salts i Puntetes, així com la Dansa Contemporània. Del CDC han sortit ja professionals cap a les millors companyies de ballet del món.

Durada: 1h 30m amb entreacte

segell-gratuit-super3-vermell-1-150x150