Centre Cultural - Programació - Entrega de premis Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Altres Programacions

Dissabte

30/ABR

Gratuït

Entrega de premis Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Acte de lliurament dels premis als escolars guanyadors al Centre Cultural Terrassa, de la Fundació Antiga Caixa Terrassa; equipament que col·labora en l’organització del concurs des de la seva creació fa més de 33 anys.

Entre els dies 30 d’abril i l’1 de maig els dibuixos guanyadors seran exposats al públic en una mostra al vestíbul del Centre Cultural Terrassa (Rambla d’Ègara, 340 de Terrassa). Està previst que tant els dibuixos guanyadors com els presentats siguin exposats a oficines del Grup BBVA.

La Fundació Antigues Caixes Catalanes i el Grup BBVA convoquen el 35è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, en col·laboració amb la Fundació Antiga Caixa Terrassa i el Centre Cultural Terrassa.

L’objectiu del concurs és estimular la creativitat dels escolars en la faceta del dibuix, estímul que compta amb l’al·licient que els treballs premiats il·lustren un nou llibre de contes de la col·lecció Concurs de Dibuix Escolar, publicat per Editorial Mediterrània.

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

Més informació: www.fcaixescatalanes.cat