Centre Cultural - Programació - Godoy y yo

21 h

Preu:15€

Godoy y yo

Quan era petit, recordo al meu pare dir moltes vegades allò de “somiar no costa res”. Li sentia a dir també:  “quan em jubili seré això, allò altre, el del més enllà …” Efectivament, al poc temps de jubilar-se, se’n va anar al més enllà, el seu somni es va complir. He de dir que no va ser molt content que diguem, si fos per ell, s’hagués quedat un temps més amb nosaltres.

Quan vaig ingressar a l’Escola Municipal d’Art Dramàtic de Montevideo, sent alumne vaig llegir primer i més tard vaig interpretar “La vida és somni” de Calderón de la Barca. Calderón deia el mateix que el meu pare, “l’home que no somia, segur que no aspira res”. Quanta raó que tenien!

Tinc l’enorme sort de ser un voraç somiador, per mi somiar, imaginar, inventar, crear, utilitzar diàriament la ficció, la il·lusió i la mentida, em fa més lliure, faig el que vull amb la meva vida, dic el que vull i el que penso de la vida i de l’ésser humà. Ho faig perquè sóc lliure.

Somiïn estimats meus, jo crec que fins i tot tenen l’obligació de somiar, ja veuran que bé se sentiran sent lliures, fent volar la imaginació.

“Les nostres vides estan fetes amb la mateixa tela que estan teixits dels somnis” “La tempesta” segon acte. Shakespeare.

Moltes gràcies per venir al teatre, el bressol de la ficció, de la il·lusió, la imaginació, la mentida i el somni. Que vostès ho somiïn bé.

Godoy

• Godoy y yo