Centre Cultural - Programació - Gossos

28 divendres/NOV

Preu:20 €

Gossos

El grup de rock català, liderat per Natxo Tarrés, portarà el seu onzè disc Batecs, en un concert a benefici de Prodis.

Gossos porta un espectacle que busca la complicitat màxima amb l’espectador des d’una mirada propera i senzilla, sense renunciar a un concepte artístic d’espectacle de música en viu i que connecta amb diverses generacions de públic.

Cançons que ens parlen de la vida, de la superació, del creixement personal, de relacions més sanes i positives, de somnis, d’anhels i d’agraïment als que ja no hi són, referents que han deixat empremta, emocions i moments irrepetibles.

Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca) és una entitat d’iniciativa social sense ànim de lucre destinada a l’assistència i la promoció integral de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual, malaltia mental o paràlisi cerebral, legalment reconegudes.